Covid-19. Zmiany w działaniu Archiwum

covid-19

Szanowni Państwo,
W związku z piątą falą pandemii Koronawirusa COVID-19, rosnącą liczbą zachorowań oraz przejściem na pracę zdalną, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa i naszych pracowników z przykrością informujemy, że wszystkie budynki Archiwum, zarówno w Toruniu, jak i we Włocławku ponownie będą zamknięte, w terminie od 26 stycznia do 28 lutego 2022 roku lub do odwołania.

Zachęcamy do kontaktu z naszym Archiwum za pomocą poczty internetowej: , telefonicznie: tel.+48 56 6224754 oraz za pomocą ePUAP. Dokumenty wymagające zachowania formy papierowej prosimy przesyłać za pośrednictwem poczty tradycyjnej na nasz adres:

Archiwum Państwowe w Toruniu
Pl. M. Rapackiego 4
87-100 Toruń

Jednocześnie zapraszamy do korzystania z portali:
www.genealogiawarchiwach.pl
www.szukajwarchiwach.gov.pl

Prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie dla powagi sytuacji. Życzymy wszystkim zdrowia i dobrego samopoczucia.
Beata Herdzin
Dyrektor AP Toruń

Scroll to Top